Sunday 9 October 2011

Kereta kenaa divider la pulokkk..eeeihhh...


hmm..ape la aku nie...bila dah start je langgarr..mula la nak berturut-turut kena...eeiihh..benci betul.. :( Kali ni aku terrrrlanggar batu divider kat depan Tesco...hmm..apa lagi...rabakk le skett skirt keta aku..huhu..so..sedia maklum ler..elok papa deorang balik kerja..semputttt nafasss dia tengokkk kereta dia dah terrrrrabakk..huhu..ape lagiii..2,3 begg jugak laa aku kena bebel..huhu..ye la..mana taknyer..baru je bulan lepass terlanggarkan kereta pokcik tua bawak iswara tu..ni dahh terrrrrrgesel lagi..huhu..sorrii papa..lain kaliiii mama tak buat lagii :)


Dengan pantas kilat aku pun terus bawak gi bengkel kat Sg Kerdas, Gombak..huhuhu..selagi tak buat..lagi tu sakit mata & sakit hati & aku kena bebel..huhuhu..so..baik bawak jer....hmm..sengihhh je brader tokehh bengkel tu..tanya akuu.."kenapa kak?..langgar lagi?"..huhuhu..hmm..perli aku yeeekk..hmm..tp..nasib baik, walaupun kat bengkel dia kereta ada banyak..dia buat untuk aku dulu...jenuhh gak..dan yang pentingg nasib baik laa tak yah tuka skirt wish nie..kalo tidakkk..matiii akuu..;) beribannn-riban nak kena sediakannn..erkk..


So, sekarang kereta dah ok balik..huhuhu..macam takde apa2 dah..fuhhh legaa...dan brader Nur tu charge aku ok la..murah gak la..rm300 je...takuttt aku..dia kata, kalo tk kenal..mmg dia charge rm500-600 nie..huhuhu...Masa aku nak balik..dia siap pesann.."nnti suruh Abang belikan kakak lori kecikk je la.." huhuhu..ceh..buat lawakk pulak dia..;) ye lahh..pasni kena beli Hilux ke Triton..haa..puas ati..boleh naik je atass dividerr tuu...heheeh ;)

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates