Monday 17 October 2011

Nan Tandoori @ AL-Esfan

Malam-malam aku memang suka gi pekena teh tarik mamak..kadang makan chapati..tosai..atau Roti nan dgn Ayam Tandoori... ;) so..semalam gi la mengetehh kat AL-Esfan@ Batu Caves..huhu...apelagi...walau dah malam pun..makan beratt gak..abih laa..gumukkksss..kehkehkeh..tp takpe...sapu la krim darling banyak-banyak lepass niee..;)

Roti Nan yang sungguh lembut..ada rangup-rangup sket..aku amik yang biasa..lepaih nie bleh la try Garlic Nan atau Cheese Nan..mestii sedap gak ehh.. ;)

Ni Ayam Tandoori dia...huhh..memula aku ingat kut la keras kejang ayam dia..rupanyaa lembuttttnyer...juicy..mesra rasa rempah2 dia masuk ke dalam ayam..aku dh banyak pegi kedai mamak makan ayam tandoori, rasanya kat sini ayam dia paling sedapp..sbb memang lembut..sebelum ni kedai fevret aku mamak kat Damansara Perdana..

Huhh..dah dapat kat aku..huhuhuhu..licinnnnnn ;) ngehngehhh ;) kena lak dengan Teh tarikk..lagiii laaa..... :) fuhhhh ;) tak terkataa..walla ;)

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates