Wednesday 7 September 2011

Daily Routine..



Harini ..back to normal routine...pagi-pagi antar arez pegi skolah...pastu bwk adik gi minum kat kedai mamak @ Strand, Kota Damansara..gi makan roti canai..biasa la..budak kecik nie..nak oder sendirii Teh Tarik & Roti Telur..mama nie tukang ngabihkan je ler... ;D


Dah abih makan, kitorg gi Selayang jap....masa kat parking aku pun buh la duit paking..alih2 no kereta tak kuar la pulok...ada sorang pakcik tu cakap kat aku..buat lagi sekali..sbb nanti orang bandaraya datang dia saman jugak kalo tengok no plat keta tak complete...hmm..aku pun ikut je la..dari kena saman..baik la beli je tiket baru... :( Sebab pernah 1 hari tu..masa aku tengah membayar parking..sedap je mamat bandaraya tu datang kat keta aku terus print surat saman..aku pun cepat2 pegi kat dia cakap.."eehh, akak tgh bayar tadi lahh..apesal kau saman? "..dia pun.."Haa?..ala ye ke kak..sori..saya dh terprint dah..takpe la..akak bwk je tiket & surat ni ke kaunter..nnti waivekan"..pastu dia start motor dia..terus blah..aku macam terpinga2 la sekejap..eeii..eeihh..sabooo jekk....nasib baik la mmg tak yh byr apa2...hmm..macam-macam hal... ;D

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates