Friday 23 September 2011

Krim Langsing Darling Ayu

"Krim Langsing Darling Ayu"..haa..ni lagi satu bizness aku..huhu..


Aku mula jual krim panas krim darling ayu ni dari tahun 2000 lagi...;D lama dah..masa kerja kat KLCC lagi..;) ramai gak yg beli dengan aku..aku ni biasa la..kan memang suka mengrekomen produk-produk kat member-member..tapi sebelum rekomen, biasanya aku memang guna sendiri dulu...baru ler tauuuu :D

Ni la rupa Krim Langsing Darling Ayu tu..huhu..sebotol rm20..khasiatnya untuk memecahkan lemak, sesak nafas, lenguh-lenguh dan kebas-kebas sendi tulang, mengecutkan peranakkan, membetulkan kitaran haid dan boleh digunakan untuk berurut..kalo dapat urut kat belakang bahu dengan krim nie..fuh..legaaaa... ;)

Memandangkan sekarang ni kan musim open house..heheh..so..kita ni mencekik memang akan sumbat selagi mau..hehehe..biasa la tu... ;) so..apa kata lepas dah kembang lemak-lemak manis tu, kita buang la dengan krim langsing aku nie..heheheheh....


Krim ni boleh digunakan oleh lelaki atau perempuan..kalo tak nk buncit..haa..pakei ler....aku memang pakai dari dulu...seelok-eloknya pakai lepas mandi...pagi & petang...krim ni untuk membakar lemak..memang krim untuk menguruskan badan..tp, pakai ni..kena hari-hari..baru boleh hilangkan buncit..lemak..kalau takat pakai sebotol je..hmm..rasanya memang tak nmpak apa..sebab, lemak tu kan dah lama ada dalam badan kita..memang ler susah nak pecahkan...kena la rajin-rajin sapu..kalau malam-malam, sapu krim ni kat tapak kaki..betiss...huhhh..memang sedap....lagi2 kalau pastu ada plak yang tolong picitkan sekali..memanggg lenaa laa... ;)

Masa aku dalam pantang lepas bersalin dulu aku pakai kat 4 botol..baru hilang buncit..aku kan ceaser, mana bleh ikat barut2 segala..so, memang sapu krim ni je la..sambil tu kena jaga makan la jugak..kalau sapu, tapi mentekedarah macam ke hapa..hmm..jangan harahappp ler..heheh..jgn harap la...kena jaga makan jugak :) Krim ni kalau masa tu kome tengah sakit perut cicit birit, sapuu je krim ni kat perut & betiss..cepat je berenti sakit perut tu..tak caya, kome try la...

Selalunya kalau kawan-kawan yang dok jauh dari KL, aku pos aje..senang...so, kalau sesapa nak try boleh la mesej / call aku ye.. :) 019 7716331 anytime :)

Aku bersyukur sebab sampai sekarang, kawan-kawan lama masih lagi dok contact & beli krim ni dengan aku..aku pun tak bleh putus jual nie..sebab sampai sekarang aku masih guna jugak...anak-anak aku pun sekarang dah pandai..asal malam tengah tengok tv..masing-masing dah baring depan aku..pastu senyum-senyum sambil hulur kaki...ewahhh..dengan anak..dengan papaaa dia sekali...hmm..saboo je ler...heheh :D

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates