Thursday 1 September 2011

Remp-iT versi kampung..wakakaka.. ;)



Aku ni lama dah tak menunggang motor..maklum laa dah tua-tua nie..dulu suka lah..huhu..tappiii, bila tengok kat umah abah dah ada motor kawasaki mini super sport bike nie..hahahaaa..aku punnn tegedik-gedikk la nak menge'test'nyerrr..muahahah...tp, bila aku naik je..hahahah...hmm..adakah aku yang gemuksss atau motor ni mmg kecikk..kehkehkeh..ahh..lantokkk lerr...


Motor ni bestt gak..takda tmpt duduk penumpang pun..kena naik sorang2..haha..syok gak pusing-pusing merempit kat belakang umah..kalo kat depan kang, buatnya tegolek dog nampak dek orang pulak...huhu...so, aku punn..lepas gian la kat blakang umah sensorang sambil cik abang tukang gelak & amikkan gambarr..heheh...ahh biarlahhh!!!


Dah selesai merempit apa lagi..laporr laa..baru ingat nak sarapannn..kehkehkeh...aduyaiiii ;) saboo je ler..heheh..



0 comments:

Template by:

Free Blog Templates