Monday 5 September 2011

Santapan Minda - Ubat OKI & Ubat Akal



Kali ni aku nak rekomen ubat homeopati yang aku bagi Arreez & Airell sejak deorang kecil.. :) Nama ubat ni Ubat Akal & Ubat OKI...aku berani rekomen korang ubat ni sbb alhamdullillah ubat Akal ni memang berkesan pada anak aku, anak2 buah, adik2 sepupu..kebanyakannya memang menunjukkan hasil yang sangat memberangsangkan..lagipun prof Dr Azalan Mohd Radzi(owner homeopathi) ni adalah kenalan kakak aku sendiri..anak-anak prof ni semua cerdik-cerdik belaka..dan dh ada yg ikut jejak ayah dia jadi doktor jugak..hmm bestkan :)

AKAL
Akal adalah penawar masalah saraf dan mental : Lemah ingatan, takut, pelupa, tiada semangat dan kurang daya tumpuan. Untuk menjadi cerdik, otak mesti disuburkan. Penawar Akal yang mengandungi rumusan homeopati tiasa kesan sampingan sama ada jangka masa pendek atau panjang.

OKI
Otak Kanan digelar otak seni. Fungsi otak kanan adalah dalam hal-hal yang masih belum nyata ada, masih kabur.Sementara fungi otak kiri pula dikaitkan dgn aspek-aspek bahasa, formula matematik, nombor, analisis dan sebangainya. Penawar OKI (Otak Kiri) bertindak meransang dan mengaktifkan otak kiri.



Aku bagi Airell masa umur dia genap setahun..mmg nampak sangat perbezaan dia dgn abang, abang waktu umur 2 tahun pun, cakap masih tak lancar lagi..Ada satu hari tu, masa tu adik baru 2 tahun, dia boleh buat lawak yang tak di sangka2 dgn aku.."Siapa nama awak"?..aku cakap la.."Saya Mas"..pastu dia jawab.."Saya Air Asia"..heheh..skrg umur dia 3 tahun, cara cakap dia semakin teratur..rata2 orang tak sangka dia baru 3 tahun kalau tengok dia bercakap & berfikir..

Arreez, aku nampak perbezaan dia bila dia semakin lancar membaca, kuat mengingat..setiap apa yang dia lihat, dia akan zahirkan balik dgn lukisan2 dia..setiap symbol..jalan..perkataan..apa2 saja yg dia tengok :) apa pun , aku bersyukur apa saja yang dia mampu buat :)

Disebabkan aku selalu beli ni utk anak2 aku..so, aku pun sekali la jd pengedar..dh lama dh..kat 2 tahun gak lah..senang sikit..lagi pun memang ada kawan-kawan yg jadi pembeli tetap utk bagi anak2 deorg..maklum la..skrg budak-budak makin lama makin pandai-pandai semuanya..ini cuma ikhtiar aku utk bagi anak-anak jadi bijak macam anak-anak orang lain..insyaallah...


So, pada sapa2 yang berminat nak beli utk diri sendiri atau untuk anak2..boleh la contact ye..
Hp aku : 019-7716331..kalo yang jauh, aku pos je le yer :)

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates