Thursday 22 September 2011

Hari tanpa kereta sedunia

Harini hari tanpa kereta sedunia...kita warga malaysia ni disarankan untuk naik kenderaan awam la untuk harii ni...tapi itu untuk yang bekerja je la..kalo dah nak pegi anto anak sekolah, apakeheiinyerr nak naik kenderaan awam..tak sesuai ler....;) huhu..memula aku ingat harini tak la banyak kereta macam biasa..tapi...huhhh..jemnyer ya tuhannn...berasapp dalam kereta menunggu....


Harini Arreez demam..so..dia tak gi sekolah..aku pun bawak je la dia gi Klinik Idzham kat Sunway Damansara..nak ke klinik tu pun dh la terngek-ngek..aku bawak la dulu areez ke mamak kat The Strand Kota Damansara..punnn jalan sesak laa haii..eeih..yang geram tu..elok sampai je depan Sunway Giza..ada la sorang brader Hilux ni..dia nak masuk parking..elok je dia ke belakang ke depan nak masuk parking tu..keta sebelah dia Apek Myvi dengan tak sempat-sempat nak jugak keluar..dh tak dan-dan dah..belum lagi si brader Hilux tu masuk..keta opposite Hilux tu ada satu keta Swift tu pun jugak dah tak dan-dannn nak keluar gak..dah la jadi tersekat-sekat..1 keta nak masuk parking..2 kereta nak kuar..eih..eih...hadui...kat 15 minitt depa dgn situasi ke depan dan kebelakang..aku dgn kereta sebelah aku sampai nak tegelak pun ada..mengonggg...sabarrr la..bior la sorang-sorang selesai dulu..ni tidak..semua nak jalan sekali..haa..amikk kau..hmm..situasi tu je yang buat jem berasap kat depan Sunway Giza..tp..nasib baik segalanya berakhir dengan tenang je la..takde la adegan ketuk mengetuk..hempuk menghempuk..huhuhu..aku nk gak tengok kut ada yang hangin je..ehehehehhe..

Eloknyer aku amik je gambo deme tengah huru hara go head gostan tadi..tapi, aku leka nengok deme lupa nak snap..haha..hmm..macam-macam jek...;D

0 comments:

Template by:

Free Blog Templates